Berichten geschreven door Simon Brouwer

1. Tymon wijst.JPG
    image_34944d591ebrouwer_2014_web202_normal
    Door Simon Brouwer op 9 maart 2019

Eropuit: het belang van objectieve criteria

Na weken van voorbereiding, hebben we afgelopen donderdag besloten enkele gebieden waar bedrijven zich zouden kunnen vestigen, aan te wijzen om verder te onderzoeken en uit te werken. Onze motie werd raadsbreed aangenomen. Waar gaat het om?

Labels: ,

2. overhandiging weger stoffer nul op de meter.jpeg
    image_34944d591ebrouwer_2014_web202_normal HJdeJonge.jpg
    Door Simon Brouwer, Eric de Jonge op 12 januari 2019

Tweede kamerlid Chris Stoffer bezoekt Woerden

“Als het nu 40 jaar geleden aangepakt was, hadden we nu niet dat gedoe in Groningen gehad”. Dat was de reactie van een buurtbewoner op de vraag van Chris Stoffer hoe hij terugkijkt op de aanpak van zijn huurwoning. Een concreet antwoord tijdens het bezoek van Tweede Kamerlid Chris Stoffer, die door de plaatselijke fractie ChristenUnie-SGP was uitgenodigd om het  nul-op-de-meter woningbouwproject van GroenWest te komen bekijken. Doel van het bezoek was om te laten zien dat het betaalbaar gasvrij maken van oudere woningen nog niet goed in het Klimaatakkoord is geregeld.

3. Foto akkoord 2
    image_34944d591ebrouwer_2014_web202_normal harmvanderwilt
    Door Simon Brouwer, Harm van der Wilt op 1 november 2018

Algemene Beschouwingen ChristenUnie-SGP Woerden

Bouwen en bewaren, dat is de boodschap van onze fractievoorzitter Simon Brouwer tijdens de Algemene Beschouwingen voorafgaand aan de Begrotingsraad. Bouwen, omdat de woningnood hoog is en bewaren, om op een verantwoorde manier om te gaan met onze omgeving. Voor deze generatie, en de generaties die volgen. De gehele toespraak is hieronder te lezen:

4. image_34944d591ebrouwer_2014_web202_normal
    Door Simon Brouwer op 28 oktober 2017

Wordt het snert vandaag?

U denkt, wat is dat nu voor vraag. Maar wist u dat …

5. De prijswinnaars van de kleurwedstrijd op een rijtje
    image_34944d591ebrouwer_2014_web202_normal
    Door Simon Brouwer op 29 september 2017

Het Gildepoortje eindelijk op zijn plek!

Op 9 september jongstleden was ik aanwezig bij de onthulling van het Gildepoortje. Menig raadslid, fractie en wethouder heeft zich hier de afgelopen jaren voor ingezet, met uiteindelijk een mooie plek.